Zajímá vás, jak efektivně řešit nepříjemnosti na pracovišti? Chcete zlepšit své komunikační dovednosti?
Zažili jste například jednu ze situací:
• „v duchu si nachystám řeč, ale nakonec nic neřeknu“,
• „neumím situace řešit jinak než impulzivně a zpětně toho lituju“,
• „vždyť jsem to udělal pro jejich dobro, to nechápou“?
Přijďte se dozvědět, jak se nenechat znovu zaskočit. Obsahem webináře jsou konkrétní příklady, které pracovníci řeší v praxi nejčastěji a postupy, díky kterým si zautomatizujete formulování kritiky, pochvaly i drobných doporučení. Odnesete si konkrétní tipy, které vám pomohou k otevřenější komunikaci v týmu a radikální otevřenosti.
Na webináři se dozvíte:
Jak připravit tým i sebe pro otevřenější sdílení informací a upřímnější atmosféru?
Jak se nebát mluvit s kolegy a překonat dřívější nepovedené pokusy?
Jak lépe formulovat kritiku, aby neublížila, ale naopak byla vnímána jako prostředek učení?
Jak formulovat pochvalu, aby nevyzněla jako fráze z příručky a opravdu povzbudila do dalších dní?
Webinář je vhodný jak pro vedoucí, tak pro osoby, které se chtějí ve sdílení příjemných i nepříjemných podnětů zlepšit, pročistit atmosféru v práci a pomoci tak ke zlepšení vzájemných vztahů. Webinář je inspirován knihou od Kim Scottové Radikální otevřenost: Jak být silným leaderem a přitom neztrácet lidskost.
Přednáší: Barbora Vacková (Pečeňová)