Nasměrujte svůj byznys v ústrety novým marketingovým trendům.
To, co bude frčet v nejbližším období nám ukáží rakety české reklamy – agentury Zaraguza, Havas a Blueberry. Přijďte se inspirovat jejich nápady a vizemi v podnětných přednáškách a zapojte se s nimi do diskuze.
Zaraguza / Roman Biath (Strategist)
– Thumb stopping ideas anebo proč se o trendech v onlinu naučíte víc na Pornhubu či u filmů od Tarantina než z marketingových konferencí. Hovořit budeme méně o datech a víc o online videu, brandingu v onlinu a kreativu.
Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.
Blueberry / Karel Pařízek (Chief Marketing Officer)
– KPIs: Jak nastavit a správně vyhodnocovat Key Performance Indicators v rámci strategie a online nástrojů (PPC, SEO, social média...)
Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.
Také by tě mohlo zajímat:
Naše speciální výběry pro milovníky městského života. Navštivte doporučené akce i místa, která stojí za to.
Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější akce v metropoli pro malé i velké. Poradíme vám, kam s vašimi ratolestmi v Praze vyrazit, pokud se chcete pobavit, inspirovat nebo jen utéct nudě sobotního či nedělního odpoledne.