Chystáš se rozjet vlastní značku nebo už nějakou máš, ale chceš to ještě vyšperkovat, protože si myslíš, že to není ono?
Jak ze své značky můžeš vytvořit lovebrand a nemít zákazníky, kteří jen nakupují, ale i doporučují a milují?
Žádné marketingové poučky, ale zkušenosti, které získal Honza Emler z Dolleru za 3 roky, během nichž prodali více než 100 000 výtisků stejnojmenného nedatovaného motivačního diáře.
Dozvíš se, jak Honza se svým týmem přemýšlí nad brandem, jak přistupují k zákazníkovi a jeho problémům a jak řeší komunikaci na sockách a mimo ně.
Honza Emler stojí v čele mladé české značky DOLLER, která se rozběhla díky úspěšné kampani na crowdfundingovém portále Startovač před více než 3 roky. Jeho mottem je žij své sny a tuto myšlenku se právě DOLLERem snaží šířit do světa.
Také by tě mohlo zajímat:
Naše speciální výběry pro milovníky městského života. Navštivte doporučené akce i místa, která stojí za to.
Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější akce v metropoli pro malé i velké. Poradíme vám, kam s vašimi ratolestmi v Praze vyrazit, pokud se chcete pobavit, inspirovat nebo jen utéct nudě sobotního či nedělního odpoledne.