Jak si nastavit efektivní marketingovou strategii?
Marketingová strategie není jen o spuštění PPC reklamy a čekání na první výsledky. V rámci webináře si představíme jeden z nejpopulárnějších marketingových frameworků současnosti. Rámec See – Think – Do – Care kombinuje cílová publika, obsah, kanály a vyhodnocování a umožňuje tak vytvářet efektivní marketingovou komunikaci. Ukážeme si, jak připravit vlastní marketingovou strategii na základě uvedeného frameworku a jak vnímat marketing komplexně, s ohledem na cíle, kterých chceme dosáhnout.
Viktorie pracuje jako Key Account Manager v digitální agentuře Promiseo. V oblasti online marketingu působí již více než 8 let, vedla desítky projektů od malých lokálních start-upů až po nadnárodní korporáty. Začínala tvorbou textů, dlouhodobě pracovala jako Social Media Specialist, její aktuální náplní práce je zejména komunikace s klíčovými klienty agentury a příprava kampaní jako celku. Je zodpovědná za dodání, vyhodnocení a kvalitu kampaně, kterou agentura dodává. Zároveň jako Google Certified Trainer vede desítky kurzů, které pomáhají zorientovat se ve světě marketingu.
Také by tě mohlo zajímat:
Naše speciální výběry pro milovníky městského života. Navštivte doporučené akce i místa, která stojí za to.
Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější akce v metropoli pro malé i velké. Poradíme vám, kam s vašimi ratolestmi v Praze vyrazit, pokud se chcete pobavit, inspirovat nebo jen utéct nudě sobotního či nedělního odpoledne.