Jak značku naplánovat, uvést do života a udržovat ji ve zdraví v toxickém komunikačním prostředí přebytku a blábolu?
Značka není jenom logo. Je to jakási „gramatika“ vašeho podnikání. Dává mu smysl. Proto je práce na značce komplexní a kromě designu zahrnuje mnoho dalších pohledů. „Branding“ jako manažerská disciplína je volbou těch, kdo potřebují vědět nejen co dělají, v čem jsou lepší než ostatní, ale také proč tomu obětují čas, peníze a energii.
Tři čtvrtiny značek, které denně potkáte, jsou „toxické“ v tom ohledu, že nepřidávají žádný smysl, nepomáhají nám porozumět. Pokud se však značka podaří, nejenom že nás orientuje ve světě spotřeby, ale svému majiteli přináší zákazníky, získává partnery a spolupracovníky a nakonec i hodnotu vyváženou zlatem.
Co se na workshopu dozvíte:
jak správně vybudovat svou značku
co všechno zahrnuje „branding”
jak značkou přivést nové zákazníky
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti komunikace, marketingu a řízení značek. Těmto oblastem se věnuje posledních 30 let a za tu dobu pracoval pro nepřebernou a pestrou paletu značek - od neziskových organizací, nemocnic, škol divadel, orchestrů a galerií až po automobily, banky, mobilní operátory, politické strany či coworkingové prostory. (Je i autorem názvu Opero.) Mnohé se mu povedlo a udělal také bezpočet chyb, o které se rád podělí, takže vy je už nebudete muset opakovat. Tomáš je původním povoláním lingvista a literární vědec, což se mu v praxi řízení značek vždy velmi hodilo.
Také by tě mohlo zajímat:
Naše speciální výběry pro milovníky městského života. Navštivte doporučené akce i místa, která stojí za to.
Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější akce v metropoli pro malé i velké. Poradíme vám, kam s vašimi ratolestmi v Praze vyrazit, pokud se chcete pobavit, inspirovat nebo jen utéct nudě sobotního či nedělního odpoledne.