Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.Beru na vědomí
Zavřít reklamu
  Prague Bike Fest 2024

Webinář: Jak úspěšně vést online akce v Zoomu - online

Menu
náš tip
03.12. do 03.12.
15:00 - 17:00
CityBee podporuje
web
  • Omlouváme se, ale Vaše zařízení
    neumožňuje vygenerovat akci přímo.

    Pro zaslání náhradního exportu v e-mailu
    se musíte nejprve přihlásit.
 
Webinář: Jak úspěšně vést online akce v Zoomu - online

Zoom je trend posledních měsíců. Vezete se i vy na této vlně? Potřebujete poradit, jak zorganizovat našlapanou akci, kterou si účastníci zapamatují?

 
Cena: Zdarma
 
CityBee podporuje
Online
15000, Praha
Vizitka pořadatele 
 

Tak se neváhejte připojit na náš webinář o pořádání online akcí, který se uskuteční 3. 12. od 15 hodin. Lektoři Patrik Feňus a Ondřej Durkáč mají spoustu zkušeností s pořádáním online akcí, o které se s vámi rádi podělí. Budou s vámi sdílet nejrůznější tipy a triky, jak zaujmout publikum nebo jak se připravit na nečekané situace – když třeba zlobí technika. A některé vychytávky si rovnou otestujete na vlastní Zoom!
Přihlaste se: https://bit.ly/webinar_Zoom
Covid krize přinesla nutnost přesunout všechny kulturní nebo vzdělávací akce do online prostoru. A pořád častěji se mluví o tom, že tento trend bude pokračovat nadále. Online akce jsou levnější a někdy dokážou přilákat i více návštěvníků než klasické offline eventy.
OCHUTNÁVKA TÉMAT:
Kvalitní plánování a realistický harmonogram – základ úspěšného webináře
Výhody a nevýhody různých platforem s důrazem na Zoom
Základní orientace v Zoomu, web vs. aplikace
Nastavení Zoomu a vytvoření události
Role, práva uživatelů a základní funkcionality
Informace a motivace účastníků – jak je na vaši akci připravit?
Moderní nástroje pro dotazy a facilitaci
Jak se na sebe vzájemně naladit, případně jak probrat publikum k životu?
Skupinová práce a využití breakout rooms
Q&As
Kdo webinář povede?
Patrik Feňuš
Business development manažer a projektový manažer akceleračního programu Social Impact Award a Impact First. Při vedení projektů je pro něj nejdůležitější efektivní komunikace, kreativní smysluplná řešení a funkční design. V začátcích korona krize stál za úspěšným přechodem akceleračních aktivit a programů do online prostředí. Baví ho nové technologie a rád vám poradí, jak využít moderní online nástroje, abyste si zjednodušili práci a vaše aktivity neztratily svůj smysl a přidanou hodnotu.
Ondřej Durkáč
Koordinátor akceleračních programů v Impact Hub Brno, stará se o síť profesionálů, propojuje projekty a mentory a stará se o to, aby žádný nápad neodešel z Hubu bez podpory, rady nebo kontaktů. Aktuálně přebírá vedení Alumni Clubu. Zároveň je sám podnikatel a zabývá se projektovým managementem, založil a řídí nadační fond nebo dělá módního konzultanta pro šití obleků a košil na míru. Má pejska Akita Inu jménem Arashi, miluje Brno a Českou republiku, ale viděl i kus světa. Ve volném čase tancuje. Určitě ho neváhejte kontaktovat, rád se s vámi sejde.


Zpět na homepage